onsdag 14. april 2010

Streik over heile fjøla men ikke i Heidal


Siden vi fortsatt er i streik ble det nå bare litt telefonering i forhold til andre jeg har til å jobbe.. Og sjøl om meldinga ikke var all værden dro vi nå til Heidal...SMHI hadde ikke spådd noe bra termikk men bedre enn å være streikevakt...
Cirrus over alt men iflg meldinga skulle noe av det sige sørover...noe det gjorde men de fylte stadig på med mer nordfra å da hjalp det lite


Pål ble førstemann i lufta som prøvekanin og skulle hentes hvis han datt gjennom..men han datt ikke gjennom men det var supermarginalt....
Etter litt bestemte jeg meg for å prøve som første HG....gikk greit nok men ikke bedre enn at man ble skikkelig svett...og det stoppet på 1200m..Ikke det helt store å dra på tur med...


Thor og Stein Are gnudde ei stund neri lia men kom aldri skikkelig opp... Etter 40 minutt begynte det nesten å dryppe svette av klærne mine...jeg prøvde en tur akkurat sør for rampa men bare skygge og synk...og var da nede i rampahøyde igjen..og ikke 200m opp der comfortsona begynte...litt lettere der....så etter en tur bortover hele lia der med bare smått som det hadde blitt mer svetting av tok jeg valget å fly ut i dalen i goooood høyde...delvis for å lande og delvis i tilfelle det gikk opp noen litt friskere bobler uti...Men nei...det beste uti dalen var null og pluss på 1/3 av runden og det blir liksom litt for lite til å motiverea da en ikke kommer på tur uansett..Men det ble nå et fint alternativ til streiken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar