søndag 11. april 2010

Fin avslapningsdag lokalt i dag i strålende sol

Litt sliten etter turen i går og med mye bedre værmelding her..i hvert fall å se på...så ble det lokalt..og vi ble mange .Amund..Stein Are...Henning..Tove...Mona..Arne..Øyvind...Pål..Levi..Ola Johannes ..Thor Arne og meg (håper jeg fikk med alle) Det var ikke den helt store fresen men det sto inn og vi hadde god kaffe (Monakaffe) og sjokolade...lystig lag...og alle fikk flere turer Sola skinte go det var varmt og godt..søen begynte å gå i oppløsning og faktisk så pep det i varioen litt også..Egentlig en av de beste dagene jeg har hatt i år...det var liksom så fint sjøl om det ikke ble all værden flygin..etter at noen hadde fått sin tredje tur bestemte vi oss får å prøve andre sida..Høsbjør...med sola inn sto det i hvert fall et par meter inn....det ble litt kongler på de fleste og en del kloring...da jeg startet sist var det også såpass at jeg kunne kikke ned på rampa ei lita stund...I det store og hele en flott dag og så trenger en vel litt opplading til neste helg ..kanskje blir det distanseføre igjen og da er det greit at kroppen har fått litt hvile..i hvert fall vi som har hatt noen "minusreiser" da det gjelder helsa..Kanskje blir det noen eftasturer denne uka som oppvarming og så får vi bare håpe til helga...forhåpentligvis...braker det løs...med negelsprett og store høyder...men hva gjør vel det hvis det blir langt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar