mandag 15. mars 2010

Langkawi Malaysia

Sitter her og inntar litt vitaminer .... kanskje på en litt annen måte enn hjemme.



Vi kom i går og hadde da brukt omtrent et døgn inkludert vetetid på flyplasser..Først tog fra hjemme(brumunddal) til Gardermoen og så derfra til Skipol Amsterdam…så derfra i 12 timer til Kualalumpur som kanskje er en av verdens reneste flyplasser ..og så lokalfly til Langkawi
Men da en vet hva som venter er det vel værdt det .
Lufttemperatur på mellom 28 og 33 grader og vanntemperatur på rundt 28 til 30 alt etter hvor dypt og hvor du er .




Har alt vært ute å shoppet litt mer eller mindre ufrivillig…tenkte da jeg satt i Kualalumpur ”husket jeg egentlig badebukser”…så da ble det nye .

Preget av litt døgnvillhet sov vi faktisk så lenge i dag tidlig at vi slettes ikke var først i matsalen…vi kan vel heller kalle det ”godt uti frokosten”

Men vi har nå fått vært på stranda i dag og slappet av..litt å prøvd å lese bok…noe som gikk heller dårlig…det ble noen turer ut i vannet og sola var såpass bra at kroppen ligner mer på en nyfødt gris enn hva den burde..




Nå i kveld har vi vært på sightseeing for å gjøre oss litt kjent og spiste på et sted noen svensker vi ble kjent med anbefalte oss… Jeg har sett Per har spist ”kongereker” mange ganger på Lanzarote og mente jeg visste ca størrelsen og bestilte deretter…så skulle det vise seg at de var ”litt større” enn jeg hadde regnet med…tok et bilde sammen med ei velvoksen spiseskje for å illustrere størrelsen… Har faktisk spist hummer som er mindre …men nå får vi vel avslutte foreløpig…så kommer det vel mer etter hvert ..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar