lørdag 4. februar 2012

Pølsene er fulltallig igjen.....

Da er blåpølsa på plass att....på litt avstand er den gule litt vanskelig å se....og er jo også mindre....

Det ble en nogen artig klatretur...som de fleste har sett er skogen hvit....veldig hvit...og grana som vindpølsa står i er intet unntak....så ligna vel mest på en snømann da jeg hadde fått opp att pølsa...men av alle ting hadde jeg satt den med festekroken utover....så da var det bare å bli snømann en tur til ...å gå snudd pølsa...

Til å begynne med var det ganske flau vind...men etter att jeg hadde vært oppi grana og fått rista laus att gulpølsa og fått is ut av "svingen"var det som om lufta plutselig fant ut at pølsene skulle prøves...

Hadde det vært en bil nede..eller fler på start så hadde jeg nok prøvd...mye mer vind enn da jeg hang her om dagen

På det meste i hvert fall 3 m sek..og det henger man på..spørsmålet er hvor lenge..for 14 minus er ikke veldig varmt...Men vi får prøve i mårå..men har en stygg mistanke om at vi har dreti oss ut litt....blir det det snø i mårå og litt mer trøkk er jeg redd sikten blir deretter.... men vi får prøve
Er klar ved 10 tida i mårå...men jobber nå uansett oppå glasstaket så har god kontroll på å som skjer  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar