torsdag 23. februar 2012

Ny prøvetur på Bjørgeberget etter jobb i dag

Som vanlig var det jeg og Arne som var først pån i dag.... vi dro opp  og stille var det...faktisk bakvind på nordenden der vi starta til å begynne med ..men på start sto det svakt inn..

Så etter en appelsin og litt skravling med turgåere gjorde jeg meg klar...det var meldt dreining til sørøst så det var liksom ingen vits i å vente for lenge...
Prøvde som vanlig høyre først...og på filmen kan det høres at det piper noen ganger men da jeg svinger synker det...Men bortover lia bærer det god... faktisk så godt at jeg ligger over åskammen da jeg nærmer meg der bilen står..men ikke nok til å henge...

Ringer Arne da jeg har landa og han har lyst til å vente litt...Stein Are og Øyvind er meldt så jeg ringer døm.... Stein Are er i trimløypa enda og siden de er to tar jeg bilen opp igjen....rar vind da jeg går opp mot start...bakvind..men sterkt inn på start...og det begynner å dykke opp linser.... Arne starter og kommer nesten ikke framover på starten..men det løfter heller ikke...merkelig...vel ute får han litt løft men det synes godt at det er mer side enn vi tror.... Etterhvert synker det og det bærer mot landing...Jeg Ringer Stein Are igjen som kan melde at Øyvind har meldt pass pga mye vind og lenticer...ikke lenge etterpå suser det godt i skogen...så da er det bare å tusle ner att...men vi har lært litt om plassen i dag og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar