søndag 24. april 2011

Vårdag på frya

Hadde egentlig planlagt at jeg endelig skulle få sjekka om jeg hadde målt riktig ved bestilling av ny hangloop til Litespeed RS'n... Hadde målt og prøvehengt og hadde trua på at det skulle stemme og visst gjorde det så...og den nye skyline sæla ligger jeg utrulig godt i...Merker ingenting til et gammelt sidebeinsbrudd som plaga meg med den gamle..

En fin gjeng var samla på frya i dag ...flest hg  og noen pg...uheldigvis hadde di slipt ut sauen på veststarten med små lam som er livredde himmlefarere...så vi fikk ikke starte der...og på rampa blåste det endelig nok i tilllegg til at det var smalt...men vi andre kom oss nå ut og lufta var egentlig ikke så ille..sett i forhold til hvor mye det blåste...men det dabba av litt etter jeg hadde starta..fikk jeg høre

De fleste fikk seg fine turer og fikk sikker kontakt med en del muskler som ikke har vært i bruk på ei stund....Sjøl prøvde jeg meg motvinds  da jeg fant ei boble som ga over 2100... det ble mye stanging men  nordover lå det lenticer så det var uaktuellt... Etter halvanna time med skruing og stanging var skuldrene fornøyd og kunne lande perfekt på fåvang...første turen med litespeeden siden juli var unnagjort...og det blir nok fler...må bare få trent bort noen smerter som kommer fra ryggen....og etter en evt operasjon funker kanskje skuldrene og...ellers får vi nøye oss med korte turer (max 2t) en periode :).....fin dag...litt synd på pg pilotene som ikke fikk flydd..men det kommer flere dager :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar