torsdag 28. april 2011

Ozone Rush 3... et trygt valg for de fleste søndagspilotene

Nok en gang beviste Rush 3 sin eiendommelige måte å takle boblekanter og anna urolighet... Den svingte nå litt på seg over hodet men godt trykk hele tida...

En pussig dag egentlig... var bare passelig ivrig og passelig langt på dag alt etter å ha vært både på jobb og gartneri...Ankom starten på bangs og var vel alt anna enn sikker på at det skulle bli noe løft..Vinden så grei ut på mjøsa men lite trøkk inn på start...og Geir som var førstemann ut sank en del bortover...heldigvis så vi at det bar borte på gratishaugen så vi vala ut ...Arne ...jeg og james jr....

Lå lenge og krangla med småbobler og litt hang uten å få den helt store høyden...litt etter litt kom det bedre bobler og metrene kom...sakte men sikkert....Trudde jeg skulle bøste da jeg mista bobla og måtte fram att...var nesten nere på gratishaugen da bobla kom....Var ganske bestemt på at jeg skulle være med helt opp...Hadde satt 900m som minumum for å bli med bakover og det tippa vel 1000...

Det ble en del jobbing bakover på ikke alt for sterke bobler...dog noen skarpa kanter innimellom...
Først nord for rudshøgda ble det litt mer skikk på det og begynte nesten å få trua...men så fort at himmelen videre norover døde ut....Tok sikte på samuelstuen camping da jeg har landa der før....men det var litt elektrisk oppi lia der så fortsatte et stykke...valgte å avbryte ved Brøttum sag.....Arne hadde holt meg med selskap et støkke bak helt til Bergsvika.... En torsdagskveld noe over det som var forventet..men desto mer morsomt..... Og Rushen ligger stabilt og god over hue og gir god respons på lufta....Tror vi kommer til å bli gode kompiser etterhvert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar