lørdag 1. januar 2011

Nyttårs-stunt del to

Litt melidnger og div..først på dagen og kunne vel egentlig ane at det var førstedag..... men jeg hadde bestemt meg for å prøve å dro sporenstreks opp i steinbruddet opp langs elva da jeg så høbjør var mongo...


Hadde meldt med flere men Trond virket klar ...men hadde ikke tid til å vente da jeg visste at vinden kom til å øke utover dagen ....

Kom meg opp i steinbruddet og det virket nå greit da jeg gikk fra bilen ...vel oppe på toppen etter minst en halv liter svette kunne jeg konstatere at det blåste mellom 4 og 6 msek...litt skeptisk siden det ikke går an å se noen landing fra start....muligheten er å lande på et platå litt neri bakken ....la ut og dro opp....tok av umiddelbart og siksakkka meg nedover ...og utover..nesten hang ...men tok ikke sjangsen på mauset da jeg var litt usikkker på hvor det lå....så fikk må pumpa meg ned på platået midt neri steinbruddet..

Trond hadde i mellom tiden sjekka sælid som var mongo..så traff han i høsbjørbakken litt senere ...der ble det også mongo...men det vart litt skjermtrening..

Ivrige folk gir sjelden opp så Trond dro innom sælidbakken også på tur hjem og nå var det ikke mongo lenger ..så det ble nå en liten tur...så da er vi to i klubben som har greid stuntet....




Den siste dagen og den første...Jeg og Trond Arnesen ...så får vi se hva resten av året vil bringe..vi ligger ikke på latsiden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar