tirsdag 18. januar 2011

Du rykker stadig fremover i køen

Du rykker stadig fremover i køen er vel ganske kjent for de fleste....og som regel tar det tid... Har vært på sykehuset i dag ang skuldrene og det kom vel ikke direkte uventet at jeg er satt i kø for operasjon...

Etter en del  overbelastning med både eget arbe å hjelpe andre  måtte jeg kaste inn hånkle midt i distansesesongen i sommer som var .... Trudde først bare var forbigående betennelse men siden det ikke slapp måtte det bli en tur på både MR og røntgen ...og etter utredninger og diverse endte det nå i dag med å bli satt i kø...

Forhåpentligvis i løpet av sommern...med litt flaks før jeg kanskje med meg litt av vårtermikken før jeg må til pers...og håpet er vel at det tar litt ekstra tid så det blir til høsten...da har jeg en hel vinter å trene meg oppat på ..

Time vil show :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar