tirsdag 21. desember 2010

Svartpølse.....trening...operasjon ???

Må si jeg ble litt paff i ottestad i dag. Var til vurdering både for skuldre og rygg siden jeg har slitt med skuldrene siden tidlig i sommer

Jeg var på MR i høst og fikk en diagnose med mange fine latinske ord som jeg fra tidligere "oversettelser" kunne tyde til at begge skuldrene var betent og at det var slitasje og væske i leddet ..

Så kunne legen fortelle i dag at slitasjen var såpass at sener på sikt kunne smelle av hvis jeg ikke fikk satt i gang med riktig kombinasjon av trenignsprogram, medisiner og hvile..

Har nå fått en del øvelser jeg skal sysle med og håper jeg slipper operasjon men jeg skjønte nok at det hadde vært en fordel ... så får vi se hva det blir til

Så foreløpig er lange økter med vanlig kontorstol og pult... lange bilturer ...lange flyturer og ensformig jobbeing med belastning totalt tabu....så får vi håpe treningen gjør at ståa er noe bedre i løpet av neste 2-3...kanskje 4 månedene ...Jeg er og blir optimist :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar