søndag 12. desember 2010

På tur uten SD kort i kamera

Vel...begynner nok å bli litt gammel.... Etter møte i sikkerhetskommiteen i går var det greit å få seg en tur ut for å fly... nordvest i dala og bakvind alle plasser i Brumunddal...

Jeg raska med meg klær og dingser (bla fotoapparat) og dro på kroa.... Det ble vel ikke akkurat aktuellt å ta noen bilder der så apparatet lå i lommen til vi var vel opp på landinga på Branstadkampen.. Det hadde akkurat Morten landa og kunne fortelle om pip i varioen og bra inn på start .

Da vi kom opp hadde det begynt å komme perioder fra høyre så jeg regna med det ville bli litt venting. De fleste la ut på vanlige starten så jeg tusla opp på øvre for ikke å være i veien for de ferskeste men tenkte heller å få kunne tatt noen bilder fra der oppe..

Ideen virket egentlig ganske god helt til jeg slo på apparatet og fikk beskjed på displayet "no memorycard".... vel så får vi beskrive det i stedet for..

Oppe der jeg var kom vinden enda mer fra høyre og var sterkere og før det kommer snø og vi får tråkka tel er det ganske ulendt...så jeg tok opp skjermen noen ganger men den dro til sida hver gang untatt 2 men da gikk jeg meg fast i noen høl i bakken....så da elevene var ute starta jeg nede på vanlige starten...

Alle fikk nå flydd i mer eller mindre turbulent luft og det var fortsatt litt igjen av dagen så vi dro opp igjen for en tur til...eller rettere sagt. Vi prioriterte å få ut årats ny først.....to kom seg i lufta før det ble helt mongo og siste mann gikk ut i nesten stille men godt fra sida..

Godt med litt frisk luft og få flydd en tur og hadde vært moro med noen bilder og så nå har jeg putta SD kortet i apparatet igjen...i tilfelle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar