lørdag 26. juni 2010

Vendepunktet

Det har vært en utrolig travel tid...siste måneden. Men nå er hytteprosjektet jeg har hjelpa til med såpass ferdig så jeg slipper unna og i dag kan vi vel si at carporten er ferdig nok..


Taket er tekket og ingenting blir ødelagt om jeg venter til høsten.. Det har tatt på kroppen som ikke er helt bra fra før heller Kenzo er sliten han og sjøl om han bare har vært konsulent å gått rundt å kommet med både kommentarer og oppmuntring.

Nattevakta i båthavna var ferdig klokka 6 i dag tidlig og både jobb og prøvenemdsarbeide begynner å roe seg ned.. Så fra og med i morgen kommer resten av sommeren til å dreie seg om å fly...fiske..gå i fjellet..trene opp igjen kroppen til et nivå som er å leve med..

Den 9 juli er det ferie og jeg ser fram mot å kunne tusle rundt i fjellheimen et par tre uker...så er det en måneds jobb igjen før det bærer til Tyrikia (Ølu Deniz) i to uker for å fly ..fiske ..dykke og kose seg .. Sjøl om jeg fortsatt er sliten og litt trett ser jeg så abolutt lyst på det ...Vendepunktet er passert..nå skal vi kose oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar