lørdag 12. juni 2010

Helg og drittvær

Etter ei hard arbeidsuke som har vekslet mellom befaringsarbe...prøvenemdsarbe..egne lælinger..hjelpearbe på hytte på budor og litt utvidelse ta garasj heme var det godt det endelig ble helg...var ikke hjemme før halv seks..fredag kveld og hadde et håp om bangs...Det så meget bra ut da jeg dro hjemmefra og sto inn med 4m sek da vi kom på toppen..rigget febrilsk og Thor Arne hadde fått ny sæla og måtte koble om...Stein Are kom da jeg bar fram vingen...fikk etterhvert piska Thor Arne ut i det vinden var i ferd med å dabbe av å vri seg helt fra høyre..

Jeg var nok bare et minutt senere og fikk bare side og bak...rigget ned og lot likegjerne vingen ligge igjen...visste at fredagen kom til å bli litt mer normal og hadde fri etter en støpejobb i åsbygda..

Thor Arne var klar sjøl om det kom lette dråper...vel oppe på start ble det enda litt tettere men jeg bestemte meg for å rigge opp da Thor Arne kjørte opp...Har flydd Malibuen i striregn før å vet at den ikke gjør noe ut av det ..Værre ble det og begynte nesten å miste trua og bestemte meg for å starte før det ble enda værre...

Egentlig fint å start å fint å fly..kondenserte til tider lavere enn start så kunne ikke bruke det gode hanget fullt ut....koste meg litt oppe blandt dottene til brillene begynte å bli få fulle av vanndråper at jeg måtte ta de av å putte dem i kameralommen...bare å lande men abstinenser etter ei lang arbeiduke var ridd av og skuldrene mine hadde fått ei rimelig slapp treningsøkt..i løpet av et par uker..(mot fellesferien) regner jeg med å være flybar på Litespeeden igjen

I dag har det vært litt trilling igjen ( mens jeg var i åsbygda og hentet hagemølbler ) og resten av gruslasset er nede på start...får vi sådd litt til blir det vel ikke mer før til høsten ..da håper vi på en dugnad til for å finpusse det hele

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar