torsdag 31. desember 2009


2010...Hva vil året innbringe...Hva for slags år skal det være.. Kanskje blir 2010 det året da drømmer skal gå i oppfyllelse..Og hva er nå disse drømmene ?? Eller mål eller hva man skal kalle det :)

Drømmen om å fly :) Helst langt men helsa bremser litt , så å få såpass helse at jeg kunne holde ut så lenge i lufta så det ble langt , må vel være ønske nr 1.

Sjøl om fokus i året 2010 blir mer på å fly nye ruter vil det nok fortsatt stå som mål å fly 5 turer over 5 mil og at en av dem helst skal være over 10...gjærne 15 også hvis helsa vil.. Og nytt i år vil være at en av de over 5 skal være med Moyes Malibu. Og en av de over 5 skal også være langs ny rute ... (Glemmer ikke turen gjennom Jotunheimen og smådalen i sommer...bildet... )

Å så et ønske eller fler....Jeg håper at jeg ved årets slutt fortsatt har alle venner , kolleger, og bekjente i like god form og med like god eller bedre helse enn nå . Og så håper jeg at jeg er så heldig at noen gidder å hente meg hvis jeg er så heldig å fly langt :)

Å så får jeg håpe at været blir slik at alle får gjort mye av det de er mest gla i å gjøre .

Jeg håper og tror at 2010 blir et godt år for oss alle, med mye kos , opplevelser og moro :)
GODT NYTT ÅR 2010 :)

1 kommentar:

  1. Ja du har rett innstilling, gleder meg som fan å lære noen triks av deg med hg,en. Slit litt med helsa for tida eg og, men å studere bilder/kart fortrenger man jo litt smerte. Håper virkelig 2010 lærer meg mye om ny type vinge, skygater, å marginale forhold. Godt nyttår...

    Hilsen Stein-Are

    SvarSlett