onsdag 14. september 2011

Enarmet banditt

Med halvfull kroppen av Pinex..er jeg nå hjemme igjen fra sykehuset og har fått gjort litt på venstre skulder....var den som var vondest sjøl om den høyre så værst ut på MR..

Ola Gjøra som opererte sa ved siste undersøkelse at han håpte det ikke var noe feil på menisken men at jeg hadde litt symptomer på dette og....i tilllegg til alt anna...og har har nok greie på sine saker den fyren

Den snaue timen som var satt opp til å meisle plass til litt delvis avrevne sener og fikse litt kragebeinsledd ble fort til drøye 1.5 da det allikevel viste seg at menisken måtte "friseres" litt som han så fint kalte det....

Hvor vondt det kommer til å bli vet jeg vel ikke... et par pinex utsetter vel smertehelvete ei lita stund...og jeg har fler så en i hvert fall får sove litt.....Har nå uansett ment meg på jobb i mårå...på Hafjell på et stort bruprosjekt....ikke mange så store bruer å se etter veien men når det skal gås på ski trenger man skikkelige saker ...får se om jeg får tatt et bilde..

Snart er det kurstid...folk ringer fra hytt og pine så det blir spennende å se hva som dukker opp på prøvedag og hva som blir igjen på kurs...så får de som har skuldre vise hvordan det skal gjøres så kan jeg stå der å kakle....hvis da ikke skuldra kommer seg fort og abstinensene blir for store :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar