lørdag 6. august 2011

Kombinert bursdagsfeiring og innløsning av "gavekort"

Vi legger til kai ved hamar gjestebrygg
I høst hadde vi kanskje et litt spesiellt kull med PG elever... Etter så godt som endt kurs ble jeg og Arne tildelt hvert vårt gavekort...... det er ikke så ofte slik skjer så det var nesten så en blir litt rørt... Samtidig får man en bekreftelse på at det ikke er helt på jordet det en driver med..

Vi har prata på det lenge at vi skulle gjort denne turen og det var vel tilfeldigheter som gjordet at dagen falt på bursdagen til Anita.. Som det alltid bruker å være måtte jo været slå seg litt vrangt  på denne dagen men ikke så ille læll....Je og Arne hadde alt fått oss en flytur på en time ..så dagen var redda....

Krusa nå mot hamar og fant en plass på gjestebrygga...og før vi fikk fortøyd var regnet borte...
Gikk bort på Laroza...og fant oss et bord ved vindu..

Har hørt at det skulle være bra der men må vel si at vi ble overrasket i positiv retning enda vi hadde hørt det skulle være bra.... Maten ....i hvert fall den jeg spiste var det jeg kaller "utsøkt"...helt perfekt...både tilbereding og mengde...og jeg er ganske sikker på at de andre mener det samme.... Og han som serverte skal ha et par stjerner i boka.... for makan tel oppvarting :)..... og  slike små detaljer som at kaffen kom først til meg og Arne...mens kvinnfolka var ute å røkte....og to sekunder etter de hadde satt seg kom kaffen til døm.... mange andre plasser hadde det kommi 4 kopper på bordet med en gang ...og kaffen til de som røkte hadde blitt kald....Det er slik  i hvert fall jeg legger merke til...

Har aldri vært der før men drar gjærne igjen ... Det ble en fin kveld.... så tursen hjertlige takk til alle elevene fra i høst som spanderte dette på oss :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar