fredag 19. august 2011

10..9..8..7..6 :)

Nedtellingen går mot slutten... denne tiden neste fredag...sitter vi på fly på vei ned til herlige Olu Deniz... 2 uker med ..sol..varm..mat..flyging og slaraffen... om vi gleder oss...?? nei skulle du hørt slik...klart vi gleder oss ..sjøl om vi har vært der flere ganger før...gjør det nesten bare at vi gleder oss enda mer..

At det sjelden eller aldri regner der ...er vel heller ikke å forakte ..

For min del blir det vel også avslutningen på sesongen siden jeg skal opereres første uka etter vi kommer hjem..men da regner jeg med at jeg har runda 100timer i lufta i år ...og i forhold til den sesongen vi har hatt må vel det sies å ha vært grei uttelling .

Siste uka er "boka" overfyllt så jeg regner med at tida vil gå dritfort...kanskje like fort som den kommer til å gjøre neri der..for hvis man har det bra eller travelt så har tida lett for å rase avgårde...men det er lite en kan få gjort med det ... Og skulle det mot formodning bli litt kjedelig et par minutt...så går det jo an å gå borti elva å plage fisken ei stund :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar