fredag 10. juni 2011

Ingen operasjon før høsten...og takk for det

Hadde akkurat landa etter en liten flytur fra bangs...da de ringte fra sykehuset på Elverum... De lurte på om jeg kunne komme litt før på tirsdag...og  at det ikke ble Ola Gjøra som som skulle operere... . Da var jeg raskt frampå og fortalte mi oppriktige mening...

Jeg går heller med litt vondt i skuldrene  i gjennom sommern og er sikker på å få en som kan sine saker til å operere... Enn å ta sjangsen på å bli operert av en ukjent en å få sommern ødelagt i første omgang ...og kanskje i tillegg ikke bli bra..

Nesten så jeg lurer på om det blir ei lita feiring i pinshelga :)  For dette var det jeg kaller godt nytt .....Og syns egentlig at jeg kunne spore en viss lettelse fra den som ringte og for at jeg syns det var greit å vente...De har det nok travelt vil jeg tippe ...Så da håper jeg det blir flyvær i hele sommer ...for det skal brukes..så lenge rygg og skuldre holder :) ...Tjo ho :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar