søndag 22. mai 2011

Tidlig på'n,,,,søndagen den 22

Slik værmeldingen var formulert både på Yr og Ready var vi nok flere som var litt usikre på om det kom til å bli for mye vind i dag..

Så da jeg ankom landing...litt før annonsert var alt Thor Arne og Mona på plass.... like etter at jeg rullet inn kom både Arne og Trond...

Da vi kom opp så vi på Mjøsa at værprofetene hadde ganske rett...det sto alt bra inn og vi var nesten litt i tvil om det skulle bli for mye da vi så det var svart uti stormjøsa...men vi kom oss nå ut som perler på ei snor...I mellomtia hadde Trond (slukern) Olsen kommi..og begynt å rigge...

Solide gode forhold i lufta sjøl med en og anna "hump"...men det er greit å få litt trening i å passe på skjerm og:)...Fra lufta kunne jeg se at både David...Niklas..og Per dukket opp på start...og da omsider landet etter snaut to timer dukka Nyfløtten opp og .... Et artig innslag...trur det var hans andre tur hit til bangs på hans 30 år lange karriære... Han plukka med seg noen av oss opp så vi fikk vår sedvanlige kafferast på starten...Niklas hadde akkurat starta og Per var klar.... Det bar fortsatt god men begynte å se ut som det var litt mindre trøkk ei stund..

Litt etter jeg kom hjem kom den varslede vindøkningen og trea lå ganske flate ei stund...og i skrivende stund blir plenen vannet ovenfra så da må jeg vel fylle graskløppern snar og...men det får vi ta en anna dag.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar