onsdag 28. desember 2011

Endelig...og så atpåtel litt hang da gitt :)

Endelig så skulle det bli en dag med "flyføre" att... usikre var vi men både yr og storm og ready meldte bangs...men det har de gjort mange ganger før og...og like skuffet har vi vert hver gong..

Men hadde trua i dag og like etter det var lyst...da je hadde begynt å gjøra meg litt klar så tikka det inn ei melding på 2030...

Trond var klar......Jeg sto å venta ei lita stund ved bangshallen og dro opp så fort Trond var i bilen... Det ryktes at både Arne og Stein Are og Tove skulle komma en tur...og like etter at jeg og Trond hadde fått lagt ut kom Arne..

Jeg starta først og ikke kjempetrøkk..men det steg såvidt...så jeg la ferden til Gratishaugen...og det løfta svakt.......slik knipe  rompa og bare setestyreløft :)
Trond fant ikke noe på Gratishaugen..kom inn litt lavt...og etterhvert kjente også jeg at det ble svakere og mistet litt høyde...

Rett opp for bangshallen lå Trond enda..og hadde faktisk holdt høyda..  så var det bare  å klenge seg innpå..

Kom meg opp til start att men gjorde en boommert å prøvde gratishaugen en tur tel....og kom altdri høyt att...men like over landing løfta det brukbart ...ei stund i hvert fall...Og da jeg hadde landa ringte Stein Are å kunne fortelle at det hadde daua ut litt på start.

Men etter ei stund kom både Arne og Tove seg ut........fikk seg en brukbar tur de og men fløy ut frivillig etter ei stund da det begynte å tette seg med snø rundt alt...Og da vi kom opp att for å hente biler og ta en kaffe/gløgg i lavoen hadde det øka på såpass at det i grunn ikke var på tale å fly mer...  Men en snau halvtime i dag gjorde godt ...jækli godt og faktisk :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar