tirsdag 3. august 2010

Et lite tilbakeblikk etter to dager på jobb

Så ble nå resten av ferien ikke så aller verst.. Det ble faktisk noen flotte flydager. Jeg hadde nå kapitulert og erkjent at distansesongen var over for i år og da får en ta flygingen dereetter..

De fleste flyturene ble avsluttet etter max 1,5time for ikke å gjøre skuldrene noe verre men det er utrolig hvor mye man kan få lekt seg på den stunda

Den 26 bar det til Turtagrø med store forhåpninger om sol og kanskje en tur innover fanaråken og innover sognefjellet..Vi så sola men den lå ute i Skjolden og gav ingen ting der vi var..men det ble en sklitur mellom majestetiske fjell...og på et slik sted blir sjøl en sklitur en stor opplevelse.

Så ble det et par tre dager med brukbar flyging på vågå igjen før det igjen bar til Bøverdalen... vel framme var vel vinden litt mye skrå og litt sterk for pg..så vi fant ut at vi skulle ta en bretur i stedet for.. Oppe ved Juvass har en franskmann (tror jeg ) hugget seg inn i fjelle og laget til med lys og utstilling av diverse gamle jakt gjenstader som har kommet fram fra isen.. En meget spesiell opplevelse..


Men som alltid ebber ferien ut og moroa tar slutt...Det var derfor utrolig moro å få siste flydagen på salknappen i "garantiføre"...Øyvind...Olav og jeg boltra oss rundt ...de i stor fart med litespeed og jeg med noget krappere svinger ..Etterhvert kom Stein Are og Pål seg i lufta og ...litt i overkant vind kansje for pg men det gikk fint... Det ble langding etter en time med stor moro og en verdig avslutning på en grei ferie som igjen ble alt for kort... lurer egentlig på når jeg skal få tid til å fiske laks igjen...kanskje da jeg blir pensjonist :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar