søndag 14. februar 2010

Dagen derpå....ble en bra dag


Det er ikke alltid dagen derpå er like god men noen er oppe om morran... Etter litt "facebook" kom jeg..Mona...Morten og Thor Arne på kroa til en kaffe...det hang igjen litt nordavind go skyer fra i dag tidlig.. Men så stakk sola i og da måtte vi sjøl om det var koselig å mimre litt fra festen i går og alle som kanskje var litt grove i målet i dag... Noen valgte å være hjemme ...men for den som trenger trimmen (meg) spiller det ingen rolle om det blir en sklitur...koselig læll....På hotellet traff vi Roger som også ville ha en tur i dag...( Har vel jobbet godt og vel det han skal eller bør i det siste )




Det sto fint inn da vi kom opp men som vanlig skal vi puste ut og fordampe litt svette...og da vi la ut døde det som vanlig litt ut...men Thor Arne kom seg nå ut ..Etter første forsøket til Roger (som ble bom) kom sidevinden....vanskelig å komme ut i en lengre periode før både Roger..Mona..jeg og Morten kom oss ut...Det var visst et par som glemte å sette på varioen men Morten kunne fortelle om +0.2 i stig...så det så.. Da jeg skulle sjekke hvorfor min vario ikke pep var den like godt borte...Trodde den hadde falt ut av lomma på selen på start...og vi glante litt etter den på tur 2 men borte var den....Helt til jeg kom hjem og satt å logget...Da ringte Morten og kunne fortelle at det stakk opp ei snor fra snøen på landing..som viste seg å være varioen min....Flaks :)




Etter vår tur nr 2 dukket både Stein Are..og Tove med gjester og Arne....spørs om akkvitkoppen deres hadde vært litt større enn min...Uansett...årsmøte ..og årsfest med sikkerhetsprat og premieutdeling virket å være en tier om ikke innertier for mange :) Mathisen stod for "lampeoppsending" som ble virkelig tøft i nattens mulm og mørke men vinskjæringer og det hele ...Spørs om vi ikke må få til ei slik samling senere og ..sjøl om det ikke er noen spesiell anledning..



Ellers ble det nevt Ørsta/Volda..som aktuellt sted..godt egnet for både fersk og erfaren...så kanskje prøver vi å få til en klubbtur dit i sommer...Tar vel å sender en mail til Asbjørn og undersøker litt ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar